LTC Hoogvliet

Tennis en Padel zijn de ideal full body workouts van dit moment! Van jong tot oud, iedereen kan een balletje bij ons komen slaan. Daarom biedt L.T.C. Hoogvliet u vanaf nu de kans om lid te worden van onze vereniging en daardoor onbeperkt te kunnen tennissen en padellen.

U kunt kiezen bij LTC Hoogvliet voor de volgende twee soorten lidmaatschap

1. All You Can Tennis en Padel Lidmaatschap
  2. Jaar Lidmaatschap

All You Can Tennis en Padel Lidmaatschappen

Met dit maandelijks opzegbare abonnement is het dus het ideale moment om kennis te maken met die fantastische sport op ons schitterende tennis- en padelpark. Wij hopen U binnenkort te mogen verwelkomen op onze 6 gravelbanen, 4 padelbanen en ons sfeervolle terras.

All You Can Tennis en Padel lidmaatschappen zijn per persoon, per maand.

All You Can Tennis en Padel Bedrag incl. KNLTB Lidmaatschap
Senior € 17,50 ja
Echtpaar € 16,50 ja
Kids 4 tot 6 jaar gratis nee verplichting les te nemen
Kids 6 t/m 11 jaar € 4,50 ja
Kids 12 t/m 17 jaar € 6,50 ja

Jaar Lidmaatschappen

Jaar lidmaatschappen voor Tennis en Padel zijn per persoon, per jaar. Een jaar lidmaatschap gaat u aan voor een volledig jaar en is per jaar opzegbaar. U betaald daarom iets minder dan bij een All You Can Tennis en Padel Lidmaatschap.

Standaard Lidmaatschap Bedrag incl. KNLTB Lidmaatschap
Senior € 185,- ja
Echtpaar € 170,- ja
Ondersteunend € 39,- nee lees hieronder voor meer informatie

Ondersteunend lid

Leden die niet meer kunnen spelen maar toch een rol willen blijven spelen in de vereniging kunnen Ondersteunend lid worden.
Ondersteunende leden heb geen speelrecht en worden niet aangemeld bij de KNLTB. Wel kunnen ondersteunende leden meedoen aan de activiteiten die voor leden worden georganiseerd.

De kleine lettertjes

• Onze vereniging verwerkt uw persoonsgegevens conform de privacyverklaring.
  • Voor het reglement en de statuten van de vereniging verwijzen wij u naar Statuten en Reglement
  • Aanmelden voor het All You Can Tennis and Padel lidmaatschap bedraagd 23 euro aan administratie kosten
  • Het opzeggen van het All You Can Tennis and Padel lidmaatschap kan na 3 maanden met 1 maand opzegtermijn.
  • Opzeggen moet altijd schriftelijk plaatsvinden via een e-mail naar onze ledenadministratie de Ledenadministratie
  • Voortijdig stoppen van de eventueel door u gevolgde lessen geeft geen recht op teruggaaf van de reeds betaalde lidmaatschap.

Voor vragen hierover kunt u contact opnemen met de Ledenadministratie