Sponsor worden?

Word partner van de snelst groeiende tennis- en padelclub in Hoogvliet: Een unieke kans voor uw bedrijf!

Bent u op zoek naar een unieke kans om uw bedrijf in de schijnwerpers te zetten bij een lokale, levendige gemeenschap? Zoek dan niet verder! LTC Hoogvliet biedt diverse aantrekkelijke sponsormogelijkheden voor bedrijven die willen bijdragen aan de sportieve en sociale ontwikkeling van onze regio. Door partner te worden, krijgt uw merk niet alleen zichtbaarheid bij onze leden en bezoekers, maar ondersteunt u ook de groei en het succes van onze padel- en tennisvereniging.

Met de explosieve populariteit van tennis en vooral padel, staan wij op het punt onze gemeenschap dit jaar te verdubbelen.
LTC Hoogvliet onderscheidt zich niet alleen door onze prachtige locatie en het groeiende aantal leden, maar ook door onze innovatieve benadering van de sport. We zijn trots op onze unieke Meet & Play-service, die het mogelijk maakt voor niet-leden om onze banen te ervaren. Daarnaast bieden we als enige in Nederland het 'All you can tennis/padel'-lidmaatschap aan – een maandelijks opzegbaar abonnement dat de drempel verlaagt voor nieuwe spelers om verliefd te worden op de sport én onze club.

Onze club is meer dan alleen een plek om tennis of padel te spelen; het is een centrum van samenhorigheid en gezelligheid. Met maandelijkse activiteiten zoals karaokeavonden, feesten en klaverjassen, bieden we een warme, inclusieve gemeenschap waar leden zich thuis voelen.

Naast onze zes prachtig onderhouden gravelbanen hebben wij sinds Maart 2024 ook 4 gloednieuwe padelbanen. Hiermee verwachten we een significante groei in lidmaatschap en gemeenschapsbetrokkenheid. Dit biedt een unieke kans voor bedrijven zoals het uwe om zich te verbinden met een bloeiende sportgemeenschap.

Partner met LTC Hoogvliet

We zijn op zoek naar langdurige partnerschappen met bedrijven die niet alleen onze groei willen ondersteunen, maar ook willen profiteren van de uitgebreide zichtbaarheid en betrokkenheid binnen onze club. Onze sponsorpakketten zijn ontworpen om uw bedrijf op de voorgrond te plaatsen, maar we zijn ook enthousiast over innovatieve en creatieve samenwerkingen die verder gaan dan traditionele sponsoring.

Als u op zoek bent naar een manier om uw bedrijf te laten groeien door associatie met gezondheid, sportiviteit, en gemeenschapszin, dan nodigen we u uit om partner te worden van LTC Hoogvliet. Samen kunnen we een verschil maken - niet alleen op de tennis- en padelbanen, maar ook in de harten van onze leden en de bredere gemeenschap.

Vind hier onze sponsorpakketten

Laten we het gesprek aangaan over hoe we samen kunnen werken om uw bedrijf te integreren in het levendige leven van LTC Hoogvliet. Neem vandaag nog contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.