Commissies

Ledenadministratie

Bij de ledenadministratie kunt u terecht voor het aan-en afmelden van lidmaatschappen, doorgeven van gegevens zoals wijzigingen en doorgeven van lidmaatschap, adres en e-mail, wijze van betalen, vragen over ledenpas, etc.

U kunt uw gegevens ook eenvoudig wijzigen via
Mijn Club (staat rechts bovenaan de Home pagina).

De ledenadministratie kunt u bereiken via e-mail [email protected]

Onderhoud

Het onderhoudsteam verzorgt het onderhoud op het park, zoals de tennisbanen, het clubhuis en de groenvoorziening. Dit omvat vele taken en klussen en daarom is het werk eigenlijk nooit af. Wilt u ook bijdragen aan deze klussen? Wij horen graag van u via [email protected]. Tevens hebben wij hiervoor een handige whatsapp group waarin hulp gevraagd kan worden. Geef het aan en wij voegen u toe.

Het team bestaat uit:

Naam Functie
Jan Donker Coordinator
Leo Lips Lid OC
Willem Weiss Lid OC
Vincent van Woerkum Lid OC
Monique van Woerkum Lid OC
Rinus Lid OC
Sjors Lid OC

Bardienst

De bardiensten worden gecoordineerd door Annelies Burger.

Het verzoek om je bardiensten in te delen krijg je automatisch via de mail toegestuurd.  Je kunt via Mijn Club inloggen om daar jouw bardiensten te bekijken en te kiezen.

Kantine

Op de menukaart van onze vereniging staan diverse belegde broodjes en snacks. Tijdens competitiedagen en evenementen staan onze keuken prinsen en prinsessen voor u klaar om een lekkere maaltijd te maken.

Onze huiskok is Silvion.
De drank inkoop wordt gedaan door Robin Lok en Jeroen Verschuur.

Competitie

De competitie wordt in goede banen geleid door Rob Sluiter en Joyce. Zij zijn te bereiken via email adres: [email protected]

Wedstrijdleiding

De wedstrijdleiding organiseert het Swinckels Open Bruggen toernooi en de Clubkampioenschappen.

Sponsorcommissie

Onze sponsoren zijn erg belangrijk voor de vereniging. Daarom onderhoudt de sponsorcommissie warme relaties met hen. Het team zorgt voor goed contact met bestaande sponsors. Daarnaast zoekt de commissie actief naar nieuwe sponsors.
Natuurlijk kunnen ze je ook alles vertellen over de verschillende sponsormogelijkheden. Je leest er alles over op de pagina Sponsors. Elke maand vergaderen de commissieleden. Ze zorgen ervoor dat het sponsorbeleid goed wordt uitgevoerd en ze bespreken de actuele ontwikkelingen.
Je kunt ze bereiken via Sponsoring

Jeugdcommissie

De Jeugdcommissie bestaat uit:

Naam Functie E-mail
Monique van Woerkum Lid JC [email protected]