Vereniging

Welkom bij L.T.C. Hoogvliet: Jouw Tennis- en Padelbestemming in het Ruigeplaatbos

Temidden van het rustige Ruigeplaatbos in Hoogvliet bevindt zich ons prachtige tennis- en padelpark, L.T.C. Hoogvliet.

Met 6 gravelbanen en 4 padelbanen bieden wij een uitstekende speelomgeving voor liefhebbers van beide sporten. Ons park staat het hele jaar voor je open, zodat je altijd kunt genieten van een potje tennis of padel, ongeacht het seizoen. En met voldoende gratis parkeergelegenheid ben je bij ons altijd verzekerd een goede aankomst.

Geniet na je spel van een welverdiend drankje op ons ruime terras, terwijl je de kijkt naar het spel van anderen. Voor de kleintjes is er een speeltuintje, zodat het hele gezin zich bij ons kan vermaken.

Bij L.T.C. Hoogvliet streven we ernaar om tennis en padel voor iedereen toegankelijk te maken. Daarom zijn we trots om de enige tennisvereniging te zijn met een maandlidmaatschap "All you can tennis en padel".

Heb je vragen of wil je meer informatie? Aarzel dan niet om contact op te nemen via [email protected] of bel ons op 06-42254356.

We kijken ernaar uit om je binnenkort te mogen verwelkomen op ons park voor een sportieve en gezellige tijd!