Voorjaarscompetitie 2020 uitgesteld

LTC Hoogvliet
4-4-2020 00:00 - 11-6-2020 00:00

VOLG DE ONTWIKKELINGEN OMTRENT COVID19. Over het al dan niet doorgaan van de voorjaarscompetitie wordt u bericht via de website en de mail.

KNLTB Voorjaarscompetitie en Kia Tenniskids competitie voorlopig uitgesteld tot begin mei

De verregaande maatregelen in de strijd tegen het coronavirus hebben gevolgen voor de KNLTB Voorjaarscompetitie en de Kia Tenniskids competitie. Voor meer dan 200.000 tennissers is de competitie hét hoogtepunt van het tennisseizoen. We proberen er dan ook alles aan te doen om de competitie door te laten gaan, voor zover de situatie het toelaat. Uiteraard staat de gezondheid van onze leden voorop. De afgelopen dagen heeft de KNLTB daarom alle mogelijke scenario's en bijbehorende consequenties in kaart gebracht en een besluit genomen over de verdere uitvoering van de competitie. De start van de KNLTB Voorjaarscompetitie en de Kia Tenniskids competitie wordt voorlopig uitgesteld naar begin mei.