Tiebreak Challenge LTC Hoogvliet

16 april 2024

Tiebreak Challenge LTC Hoogvliet

Van verenigingen tot centra, groot of klein, de Tiebreak Challenge is voor iedereen. Alle clubs in Nederland kunnen zich aanmelden voor dit unieke toernooi.

De voorrondes worden op zondag 28 april gespeeld op onze eigen club (LTC Hoogvliet), waarbij spelers in dubbels van alle leeftijden en niveaus met én door elkaar heen spelen met een gelijke kans op een ticket voor de finaledag. De finalewedstrijden vinden plaats op het heilige gras van Rosmalen op zondag 16 juni!

Schrijf je in vóór 19 april!

Format

Op zondag 28 april organiseren wij de voorronde van het tiebreak toernooi op LTC Hoogvliet. We spelen in dubbels, mannen en vrouwen door elkaar heen. Ook alle speelsterktes spelen door elkaar heen.

Om dit zo eerlijk mogelijk te maken, beginnen de koppels van verschillende speelsterkte met een verschillende stand in de tiebreak. Zo is een koppel van een 3 en 5 gemiddeld een 4. Een koppel met een gemiddelde van een 6,5 ronden we af naar een speelsterkte 7.

Afhankelijk van het aantal inschrijvingen zul je in een afvalschema of poule spelen om twee gewonnen Tiebreaks. Er zal worden gespeeld vanaf 12:00 en uiterlijk om 17:00 uur. Aan het einde van de dag zal er één winnend koppel overblijven, dat zich plaatst voor de finaledag op 16 juni!

Nieuwscategorieën