Club van 50

24 december 2023

Word lid van de Club van 50 en Versterk de Toekomst van LTC Hoogvliet!

Binnen onze vereniging streven we voortdurend naar de verwezenlijking van wensen die het hart van LTC Hoogvliet versterken. De Club van 50 speelt hierin een cruciale rol. Jaarlijks dragen leden van de Club van 50 een bijdrage van slechts 50 euro bij, waarmee we fantastische projecten en initiatieven voor onze club realiseren.

Wat maakt de Club van 50 uniek? De Club van 50 heeft een onafhankelijke status binnen LTC Hoogvliet en beoordeelt wensen op basis van realiteit, noodzaak en haalbaarheid. De leden hebben eigen zeggenschap over de ontvangen bijdragen, waardoor zij directe invloed uitoefenen op de groei en bloei van onze vereniging.

Wie kan lid worden? Of je nu een individu, familie, of bedrijf bent, als je LTC Hoogvliet een warm hart toedraagt, ben je welkom bij de Club van 50.

Onze Doelstellingen:

• Ondersteunen van jeugdactiviteiten.
  • Verfraaiingen in en rond het clubhuis realiseren.
  • Vervanging van noodzakelijke voorzieningen.
  • Andere wensen die de vereniging ten goede komen (de Club van 50 bepaalt de noodzaak).

Het bestuur van LTC Hoogvliet zorgt voor een gepast eerbetoon aan de leden door het plaatsen van een "Club van 50" bord op een prominente plek in de kantine. De namen van de leden worden hierop vermeld.

Lid Worden: Meld je aan bij het bestuur van LTC Hoogvliet en draag jaarlijks 50 euro bij. Privacy staat hoog in het vaandel; leden die om privacyredenen niet genoemd willen worden, worden met respect behandeld.

Wij hopen op een actieve, betrokken en gezellige Club van 50, waar samenwerking en passie voor LTC Hoogvliet samenkomen. Versterk de toekomst van onze vereniging en word vandaag nog lid van de Club van 50!

Nieuwscategorieën