Herfstcompetitie Tennis/ Padel Senioren 2024

08 mei 2024

Beste leden,

Terwijl we nog druk bezig zijn met de voorjaarscompetitie tennis en padel hebben we van de KNLTB alweer bericht ontvangen dat het mogelijk is om teams in te schrijven voor de najaarscompetitie. Door onze nieuwe padelbanen is het sinds het voorjaar om voor zowel voor tennis als padel in te schrijven.

Tennis
De herfstcompetitie wordt gespeeld op 5 opvolgende dagen in de maanden september en oktober. Er zijn dus 5 speeldagen voor iedere competitiesoort. Een overzicht van de speeldagen is als bijlage bijgevoegd. Anders dan in het voorjaar wordt er op de vrijdagavond niet om de andere week gespeeld maar gewoon 5 opvolgende weken. Er kan worden gespeeld op de donderdagavond (8/9 competitie), vrijdagavond, zaterdag en zondag. In de bijlage vinden jullie een overzicht van de beschikbare competitie soorten. Nieuw dit jaar is dat op de zaterdag kan worden ingeschreven voor Dames dubbel 35+ en Gemengd dubbel 35+.

Inschrijfformulier Tennis

Padel
Net als bij tennis wordt er voor de herfstcompetitie padel gespeeld op 5 opvolgende dagen in de maanden september en oktober. Een overzicht van de speeldagen is als bijlage bijgevoegd. Voor de herfstcompetitie padel kan worden ingeschreven voor competitie op de vrijdagavond, zaterdag of zondag. Er kunnen teams worden ingeschreven voor de dames competitie of voor de gemengde competitie. Voor de gemengde competitie is iedere combinatie van spelers toegestaan. Een team kan bijvoorbeeld bestaan uit 3 heren en 1 dame, 4 heren, 4 dames, 2 dames en 2 heren of 3 dames en 1 heer. Ook tijdens wedstrijden kan iedere mogelijke combinatie tegen elkaar spelen. Ook voor de padel is een overzicht met aanbod bijgevoegd. Voor het spelen van de competitie op de vrijdagavond kunnen maximaal 4 teams worden ingeschreven.

Inschrijfformulier Padel

Inschrijven
Voor zowel tennis als padel moet worden ingeschreven voor 01 juni 2024. Er kan worden ingeschreven door het inschrijfformulier op de website van de club in te vullen (zie hierboven of in het menu vereniging-formulieren) of een mail te sturen met daarin alle teamleden, soort competitie en speeldag naar [email protected]. Wanneer er vragen zijn dan horen wij dit graag.

met vriendelijke groeten,
Vereniging competitieleiders LTC Hoogvliet
Joyce Zonneveld Piek en Rob Sluiter

aanbod-najaarscompetitie-2024-senioren-landelijk.pdf knltb-padel-speeldata-competities-2024.pdf knltb-tennis-speeldata-najaarscompetitie-2024.pdf knltb-padel-competitieaanbod-2023 (1).pdf